neděle 9. srpna 2015

BÝT SINGLE JE SUPER!

Asi nejsem jako většina holek. Nebo jsem jako většina holek, protože tvrdím, že nejsem jako většina holek. Ale na tom nesejde. Je tu jedna věc, v které si myslím, že se od ostatních poměrně dost liším.
Miluju být single.
Nadechnout se té svobody a vědět, že můžu nezávazně flirtovat s jakýmkoliv hezkým klukem na světě a přitom to nemusí nic znamenat, jenom se prostě bavit.
Další věc co na tom miluju je ta svoboda. Nemusíte se hádat o to, jaký film si pustíte, nemusíte se starat o to jak budete vypadat v pátek večer doma, když nikam nejdete. Můžete chodit na jakoukoliv akci se vám zlíbí s jakýmkoliv člověkem se vám zlíbí! Jednodušše si můžete dělat co chcete (dokud s tím vy sami souhlasíte) a užívat si života.
Když se vám bude stýskat po lidech, vždycky můžete vytáhnout nějakého kamaráda ven a popovídat si. Když budete chtít mluvit o něčem důvernějším, zavoláte tomu nejlepšímu. Podporu najdete všude.
Existuje miliarda výhod mezi které patří i třeba, že se nemusíte holit, dbát o svůj vzhled (pokud teda nechcete zrovna někoho sbalit), vařit večeři (pokud jste dospělý; studená postačí) a tak dále a tak dále. Navíc, přiznejme si to, občas je to trochu nuda, když už jste s tím druhým pěkně dlouho a občas vám prostě leze na mozek. A pokud nejste zastánci takových těch hlášek "Věříš v osud?" --"Nevěřil jsem, ale od té doby, co jsem tě poznal už ano" (a ano... to mi řekl bývalý a já se rozhodovala jestli mu mám dát facku nebo pusu) a jiných sladkých řečiček, je to bonus pro vás! ;) Rozhodně pro mě, protože většině takto řečených věcí nevěřím a pak mi akorát přijde, že kazí rozhovor.

Problém přichází, když se vám zachce si trochu užít nebo už je vám hodně a hledáte partnera na život.
V prvním případě je to trochu jednodušší, stačí si najít sexy kamaráda s výhodama ;), a pokud jste holka, věřte mi, že něco takového je jednodušší než zapálit sirku. Pokud jste kluk, tak kamarádku s výhodama hledáte už hůř, takže musíte zkusit nabalovací hlášky typu... "Když jsem tě popré spatřil, tak jsem se nejprve kouknul na nohy a řekl jsem si že dobrý, pak na trup a řekl jsem si že dobrý, ale když jsem se ti zahleděl do očí, spatřil jsem anděla." a doufat že se chytí nějaká naivní zoufalka. Jednou mi kamarád radil, jak sbalit holku jenom na sex, možná sem přiložím i návod... Najdete to v rubrice Jak na ženy ;).
V druhém případě, tedy, pokud už vám všichni připomínají váš věk a ptají se, kde je váš princ na bílém koni nebo princezna z vysoké věže, vám mohu jenom popřát hodně štěstí s hledáním životního partnera!
Být single je fajn, ale nic se nemá přehánět a někoho na život si chce přece najít každý.

Žádné komentáře:

Okomentovat