úterý 25. srpna 2015

Coca-cola s příchutí tchýně

Tak se mi jednou stalo, že jsem jela s kamarádkou na trip (mluvit v češtině s anglickými výrazy je teďka prostě cool ne?) a zastavili jsme se pro pití.
A on se její taťka nabídl, že tam doběhne, že můžeme zůstat v autě. Tak jsme mu ještě vyřídili ať koupí jednu colu nebo tak něco a tři vody.
Po půlhodině čekání se konečně vrátil s podivným výrazem ve tráři a řekl: "Hrozně dlouho jsem tam hledal nějakou colu. No, jako, mají jich tam celý regál, ale žádnou normální příchuť. Tak jsem vzal nějakou tchýni nebo co."
Načež mu ostatní začali vysvětlovat, že je to jen reklamní kampaň pusu dostane a že se o žádnou příchuť nejedná, zatímco já jsem cvičila svůj poker face a snažila se nesmát se aspoň moc nahlas. Komičnost té situaci dodával ještě fakt, že to všichni brali naprosto vážně!

Žádné komentáře:

Okomentovat