pondělí 17. srpna 2015

Určité typi lidí drží při sobě

Určité typy lidí prostě drží při sobě. Tuhle větu jsem jednou slyšela od svého bráchy... a čím víc nad tím přemýšlím, tím větší pravda se mi to zdá.
Lidé, se kterými se bavíme nás hodně ovlivňují a proto bychom se měli bavit s lidma, které buď obdivujeme, líbí se nám na nich nějaká vlastnost (kterou bychom případně sami rádi měli), můžeme se od nich něco přiučit nebo na nás mají prostě dobrý vliv.
Pro mě je to občas trochu problém, protože se bavím s lidma, s kterýma se už delší dobu znám a tak se nezamýšlím nad tím, jaký mají na mě vliv (a taky se s nima nehodlám přestat bavit, ani kdyby to znamenalo, že jednou skončím pod mos... nebudu přehánět :D ale mám je moc ráda :)).
Jak se tedy seznámit s někým, kdo vám je podobný, je pracovitý a tak je i zároveň pro vás trochu motivací a má na vás dobrý vliv a vy se s ním chcete bavit?
Je to jednoduché, musíte dělat to co vás baví, věnovat se tomu a tímto způsobem se dostat i do společnosti, ve které mají ostatní stejné zájmy jako vy.
Například se můžete přidat na dobrovolnickou činnost, kde potkáte podobně smýšlející lidi, jako jste vy sami (pokud teda chcete pomáhat ostatním).
Pokud nacházíte oblibu v jídle, přihlašte se do kurzu vaření, pokud jste knihomolem, jděte na akci, kterou pořádá knihovna.
Určité typy lidí při sobě a tak když se budete věnovat činnosti, kterou milujete, narazíte přitom na podobně smýšlející lidi a hned budete mít společné téma, protože jste se chytli už i společného zájmu.

Žádné komentáře:

Okomentovat